Friday, April 06, 2007

呀蘇推介(1)...

最近,喜歡跟着呀蘇的推介去揾嘢食.

昨天,在西灣河下了船後,行出大街就見到泰安樓,記得呀蘇介紹過那裡有好好食的雞蛋仔,當然走去試下啦.

看見那條人籠,有點想放棄,不過見那位四眼哥哥仔快手快腳,一次可以起三,四底都算好快,就即管排隊!

嘩好掂呀,極之好食的雞蛋仔,也是我食過算最好食的.不太甜,有蛋味,蛋仔內的餡很多,不是只得個蛋殼.有時,食物之好味,就是每樣都做得剛剛好,不容易呀!

怪不得人籠咁長啦,真係好!不過西灣河離我屋企好遠呀,下次想食時,我諗我都會癲癲地,走過去買架.我而家都好想食了!

8 comments:

冬冬 said...

D雞蛋仔真係好得?? 我都想試呀~

不過﹐我係路痴。。。

西灣河﹐係咪直係小西灣? 我記得我去過西灣半島探朋友。。。近唔近架??

tungpo said...

成日都想試,但實在離我家或工作地點太遠啦!

又,冬冬,西灣河撘地鐵可到。

Pema said...

haha, 近我呀 ! 要去試試啦 !

YuenYuen, Happy Easter ^_^

yuen luk luk said...

冬冬,人人口味都唔同,有人覺得麻麻,我同朋友都覺得好好食,鐘意食,點都要試下的.

好容易揾架,搭地鐵西灣河站A出口,對面馬路就係泰安樓,一行入去,得一檔賣雞蛋仔!

不過到妳翻香港或者會有變遷哦!

tungpo, 都離我好遠架,如果放假得閒咪走去試試囉,週圍去揾嘢食係好開心架!

pema, 試完話我知好唔好食!復活節快樂!

Haricot 微豆 said...

看到您的照片,令我回想我以前讀中學時,每日放學,都在西边亍的一個檔口買雞蛋仔吃,唉,沒有囗福了:( 如有机会回港,就会看地图,去找西灣河那泰安楼!!

yuen luk luk said...

haricot, 哈哈, 我諗到妳翻香港時, 果位四眼哥哥都可能揾夠唔做囉!

Pema said...

yuen yuen: 試過啦 ! 好味 !

買了些回家, 家人也讚不絕口, 當然最好還是即買即食.

格仔餅比北角那間好味, 料多, 好香 !

太安樓商場入面還有很多小食, 不過沒時間試了.

謝謝介紹啊 ~~


冬冬: 小西灣不是西灣河, 小西灣是在柴灣地鐵站再轉綠van 入去的住宅區. 你去的可能是小西灣藍灣半島了.

**西灣河是近太古城那邊.
(港島線: 柴灣站, 杏花村站, 筲箕灣站, 西灣河站, 太古站....)

pema

yuen luk luk said...

pema, 哈哈, 我都好開心妳鐘意食呀, 我有D同事食咗話唔好食, 真係口味人人不同!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......