Sunday, April 15, 2007

烏蛟騰..三椏村...

上星期的長假期,其中一天,去了這裡行山.

是大埔的烏蛟騰..三椏村,這是第三次到了!

因時間關係,仍去不到荔枝窩,那裡的風景很美的.

昨日從報章上知道,其實可以由荔枝窩行到鹿頸離開,不用返回烏蛟騰,可以折省一些時間.下一次,一定要試行.

今次在三椏村的走地雞,太肥,肉質不太好,不好食,泥猛粥仍很新鮮.

行山後,到了大埔街市樓上的熟食檔吃飯,價錢很便宜,”wok”氣夠,好像很久沒有食過夠”wok”氣的餸菜了!好味!

吃東西,不需要好環境,食物好便很開心了!


8 comments:

史路比 said...

果日係唔係天陰陰呀?

Pema said...

那些食物看來不錯 !

yuen luk luk said...

比比, 係呀, 其實果幾日假都冇咩太陽.

pema, 大排檔的小炒係唔錯的.

冬冬 said...

碟炒聖子好正呀~~ 美國呢邊冇聖子食的。。。:(

Pema said...

我喜歡大排檔, 好有草根階層感覺. 要幫襯多些這些舊檔, 因為我始終覺得它們會很快被淘汰.

yuen luk luk said...

冬冬, 妳翻香港要食多D呀!

pema, 我都鐘意大排檔的食物, 但有時約朋友去大排檔好似好難傾計錦.

不過, 據聞北角街市樓上的大排檔也不錯!

Pema said...

我約朋友都係去餐廳.

北角街市大排檔是我的老板們放工後常去聚集的地方, 據聞**非常美味**, 沒試過, 不想撞到他們嘛 ~~

另外, 跑馬地熟食中心也很馳名, 入面很乾淨.

yuen luk luk said...

妳老闆都好識貨哦, 呵呵!

跑馬地姝記嗎?? 而家唔係好掂啦!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......