Sunday, April 15, 2007

中環午飯...

這是朋友帶我去的地方,那天我又帶同事去!
在中環鬧市商業大廈的一樓,其怪是,那裡不多人,座位不會滿座,可以很寧靜,舒暢的吃午餐,感覺完全不像身處中環.
我喜愛那裡的環境,是一個會員俱樂部,但是開放給任何人進入,食物也不錯,足夠份量,價錢大約$100一位,一個set lunch,有湯,main course及飲品.

最可惜是,我不能常到那裡午飯,因為環境太laid-back,每一次,我都會遲翻公司,我是不喜歡遲到呀!

6 comments:

新鮮人 said...

梗係唔滿啦,
有幾多個打工仔可以日日用$100蚊食lunch喎,
但係啲老闆級又覺得佢唔夠high喎,
所以咪兩頭唔到岸囉! =p

Ruth Tam said...

Been there several times and was a member when it opens a few years ago.

Bought a BCBG evening dress there for just HK$1,000. It's nice and the sales said many people liked it. Then I asked why it's still there. She said it's becasue it's size zero.

Pema said...

邊度呀 ?

yuen luk luk said...

新鮮, $100蚊食lunch我都係間唔中, 但係通常都要50-60, 真係唔平!

ruth, 原來妳係member. 果日先同同事討論d衫, 好適合去party. 哈哈, size zero好少人可以著到呀!

pema, 1/F Canton House, Queen's Road central but I forgot the street no....I can check it out if you really need this.

Pema said...

我食 lunch 都好貴, 50-70 差不多, 出去食飯飲茶 130 - 180...二百幾都試過...

後來選擇自己一個人時就吃簡單點, 例如我搵到十幾元一盒的飯盒.... (我的腸胃都好敏感, 如果我食到都無事, 那裡一定係好衛生).

YuenYuen, 我想我會找到的...不要花時間去查了 ~~ tks !

yuen luk luk said...

pema, 54-56 Queen's Road Central.
T: 3102 3211
www.lemanege.org

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......