Friday, April 06, 2007

呀蘇推介(2)...












一間小小的cafe,環境很舒適,播着很動聽的英文歌.

朋友飲的是什麼apple tea,而自己叫的是ice mint tea with honey.吃的是sea food roll with mango sauce, New York cheese cake.

Mint tea 和 sea food roll都是推介的,很好食,很特別! 那個cheese cake都不錯.

我想,在夏天時可以自己做mint tea,看似很簡單,買薄荷葉侷水,加檸檬再加蜜糖便成.

地點:跑馬地,2 Rooms cafe

7 comments:

HanaMaru said...

阿蘇在一粒鈡真人蘇(教煮餸)裏面有教過整mint+honey水飲。我過,正嫁。妳都試下啦。。。

冬冬 said...

我未試過mint tea呢﹐hana honey可唔可以post個做法出黎呀??

Pema said...

跑馬地邊度呀 ?

yuen luk luk said...

hana, 我都記得,不過未飲過時,又懶得整,而家又真得會整呀,不過唔知邊度會有薄荷葉買呢??

冬冬,我諗都係好簡單,用薄荷葉沖水然後加lemon and honey!

pema, 跑馬地,棉發街8號.佢地有間係12號,只係for catering and party. 妳記得要食seafood roll呀!

HanaMaru said...

Yuen: 超級市場和街市應該有得賣呱。我們這裡是在超市買的。

Honey冬: 薄荷葉洗淨放進杯裏。倒入熱水,然後加蜜糖攪勻。

Pema said...

Yuen: Citysuper 有新鮮薄荷葉, 份量足以用兩三次.

yuen luk luk said...

pema, oh Citysuper,好呀,好近我,一定會買!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......