Thursday, November 03, 2005

原來。愛。。。

張學友的新歌,很好聽,但找不到歌詞!

6 comments:

HanaMaru said...

他是不是翻唱人家的歌?Anyway圓圓,又係月頭喇!你無事吖嘛?

Ruth Tam said...

Will try to find the CD.

Andy said...

One of the composers (Leon Ko) is my high school friends ah!

yuen luk luk said...

hana, 應該不是翻唱的!

今個月慘啦, 我相信會遲好多呀, 一遲我就好大獲,痛到呀媽都唔認得, 下星期仲要考試tim! 妳又點呀?

yuen luk luk said...

Ruth, 揾倒話我知, 我好鐘意呢首歌!

Andy, 你都聽過呢首嘢? 張學友唱得不錯,有小小唔同他平日的唱腔!

HanaMaru said...

我已經唔係月頭啦。。。嘻嘻
點解你會遲好多啊?精神太緊張嗎?
Anyway,Good Luck to you ar!
:)

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......