Sunday, October 08, 2006

月亮


這是今晚的月亮呀, 這張是我影得最圓的了.

月亮真的很美呀, 還可以看見深淺色!

3 comments:

史路比 said...

中秋節快樂,日日都快快樂樂呀,my dear! ^^
另外,借問聲妳,妳呢幅月光係用相機影架?我都用左手機影左幾張..睇黎都差唔多..hehe..

Hyacinthus said...

願你眼裡盡是月圓 心裡盡是團圓 ~

yuen luk luk said...

my dear...大家錦話啦!張相我緊係用相機影啦, 唔係用咩呀?傻架!

風子,謝謝呀,呢幾日,我都諗緊”團圓”呢兩個字...團圓係要响埋一齊的,但我只有圓,那個團唔知走咗去邊!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......