Thursday, October 19, 2006

他的演唱會...


今晚聽了第一場!

選擇了一個錯誤位置,想著是和管弦樂一起,他應該是站在中間位置的呀,但因為要配合他自己的樂隊和camera的關係,他常常站在我們的另一面!

今晚的特別嘉賓是”周小姐”及什麼大衛(唉吔忘記了名字)他是唱opera的,聲音很靚呀!

我想黃先生不很習慣和管弦樂配合,加上第一場的關係,有幾次和音樂夾不到.不過呢,我一點也不介意,我們彈琴也會常常甩手啦!

我很喜歡他的歌呀!

5 comments:

新鮮人 said...

不知為何有好多女生都好喜歡他的歌!
係唔係佢靚仔呢?

史路比 said...

哎吔吔...妳竟然睇左呀?! 周小姐係周慧敏嗎? 好喜歡佢既筆名「若愚」hehe..我都好鐘意佢架!又識作曲又識填詞又靚仔!! ^^b

yuen luk luk said...

新鮮, 我鐘意實力派架, 佢又唱得, 又寫得, 個樣又得, 掂!

比比, 咪同妳講過囉, 唔記得拿?? 周小姐係周慧敏呀!

Andy said...

I never like him! I guess I don't like his singing more than anything. It's the way he sings. Nothing against handsome guys (plus, he is not that handsome anyway)!

HeHe!

yuen luk luk said...

Andy, 好呀,唔鐘意就唔鐘意啦,但佢把聲底幾厚吓,我覺得幾好呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......