Friday, October 06, 2006

博懵.我今日要著牛仔褲翻工!


5 comments:

thecosmos said...

唔係呀嘛,辦公室性騷擾?著牛仔褲都可以博懵嘅,著高踭鞋踢佢重要部位啦,唔晒客氣嘅。

近排一路想學彈小提琴,你係哩一方面嘅專家,想聽下你啲意見。

Altair - 映昔台 said...

切 puzzle 都得﹐ 著牛仔褲翻工唔算博懵啦。

新鮮人 said...

噢~~
來遲了,趕唔切支持你添,sorry!

Ruth Tam said...

I changed to Jeans when I left office because I needed to go to Shenzhen to have dinner with his father.

yuen luk luk said...

cosmos, 唔係呀, 我只係博懵著牛仔褲翻工啫!

我唔係專家呀, 我都唔識拉小提琴. 不過如果妳喜歡, 就去學啦, 但拉小提琴不太容易, 妳要有好的聽覺, 要自己去找音, 不同鋼琴, 每個音都tune好哂, 而且按弦, 手指會痛呀! 不過, 只要自己鐘意, 肯用心及時間去練, 一定冇問題呀, 如果妳真的去學, 話聲我知呀, 大家可以交流吓!

altair, 唉果晚做嘢做到放工呀, 下星期開始應該又忙啦!

新鮮, 哈哈...都多謝支持啦!

Ruth, we both like jeans ah!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......