Saturday, October 21, 2006

久石讓...

好像完全沒有任何宣傳 ,但已差不多全場爆滿!

就是那晚看完黃凱芹演唱會,才看到這張廣告!第二天,想着慢慢買票也不遲,就打電話去問問門票銷售情況,嘩,原來公開發售只是三天,己沒有什麼位了,最貴的只剩下兩張分開的,幸好,也給我找到票子,算是幸運了!

這樣又給我一些啟示:有很多東西,真是會來得自自然然的,整定是要做的,就會好自然的有條路出來,這是我在今次買票的感覺.

6 comments:

新鮮人 said...

知道好久了,
但無錢聽,
聽完回來要講下感受啊!

yuen luk luk said...

oh, 請問你點佢有音樂會架?? 我日日吸收資料, 都唔知呀!

我呢幾日都有睇佢的DVD "a wish to the moon" 2003的音樂會, 好鬼正呀!

新鮮人 said...

其實都係係d blog友度見到,
有時經過各區的大會堂都會走入去八下,
睇下有無嘢啱睇!

Daihung said...

哎也!我都想去丫! :(

Pema said...

我正在準備去買飛, 慢了很多拍添 ~

yuenyuen, 報紙有賣廣告呀 !

yuen luk luk said...

大雄, 你恨吓先啦, hehe!

pema, oh, 仲有飛買嗎,應該只得$480, 樓上好側的位置!

唉吔, 我日日睇報紙都睇唔倒廣告呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......