Monday, October 09, 2006

聽到嗎???


你為什麼不喊我?

再遠我都聽得見!


<幾米 - 照相本子>

7 comments:

新鮮人 said...

因為在心中已喊了千百篇,

只是不敢向你直接說出口!


ps:一時手痕,請不要見笑!

yuen luk luk said...

哈哈(不是笑呀,是助語詞), 很好的聯想力!

新鮮人 said...

失禮哂! :p

yuen luk luk said...

我很喜歡這張繪本!

史路比 said...

有買它那本日記簿嗎??

史路比 said...

喂喂! 阿團阿團... 你_喺_邊_樹_呀)))))))) 嘻嘻嘻~~

另,我想去買古古力食,食完飯去o丫?!

yuen luk luk said...

哈哈哈~~~~笑死我啦, "舊團"可能帶咗耳塞,聽唔倒妳呼喊呀!

冇買日記簿呀!

好呀, 唔好遲到就可以去多D地方!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......