Tuesday, October 10, 2006

學做網頁。。。


其實呢。。。我成日想執吓自己呢度,因為由始都終都冇變過(哈哈,似我嘅性格)。

睇中咗一個web page design 嘅 course,可以星期日去上堂。但係只得10堂,便要$3000,好似貴咗D,值唔值呢?

今日,買咗呢本書,希望可以睇得明白同埋有用啦!

我的心願,一直都好希望响blog介紹自己喜歡的音樂,當然要有聲啦,但係,對我黎講,好似好難!

不過,我會考慮如果今次唔報果個web page design course,下次都會!

5 comments:

Daihung said...

妳請我食碗雲吞麵﹐我教妳都得啦﹗:)

新鮮人 said...

無謂side錢,
睇一書問下人都得呢!
而且大部份d所謂敎育中心d師資都係麻的,
好似嗰間軟硬体都間過我敎唔敎,
其實我都係一知半解而已,
問你咁樣俾三千大元佢地賺係唔係好儍丫?

yuen luk luk said...

大雄, 你唔教我, 都可以請你食雲吞麵啦!

我初初寫blog時, 都有D blog友教過我整, 但都係唔得囉!

新鮮, 我諗住, 上吓堂, 交吓學費會上心D架!

yuen luk luk said...

請問你們有咩好書可以介紹呀?

Altair - 映昔台 said...

教整網頁有雲吞麵食? 我食淨雲吞搶生意得唔得?

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......