Wednesday, October 04, 2006

我好論盡呀。。。


舊年,上洗手間時,條音符鎖匙跌咗落“馬桶”,仲冲埋添,好彩個音符鈎實咗某個位唔上唔落,幾經辛苦,要勞動管理處,先幫我挖翻上來!唉! - 已經係一個笑柄!

今日,上洗手間時,張access card (好多音符果張呢)又同一命運,又跌咗落去,我慘叫一聲。。。

今次冲唔走,可以自己“摟”起,'yuck。。。。",拿拿臨,什麼清潔濟都出齊,最後仲要消毒!唉!唉!而家公司已經廣泛流傳。。。唔好問我借任何鎖匙,access card 嘅物體。

除咗我咁論盡,冇第二個啦!

5 comments:

San Wen Ji said...

嘩!今日你仲係.......

HanaMaru said...

Oh no~~~~~

冬冬 said...

哈哈哈﹐妳真係好"論盡"呀~~~~~ :P

希望條鎖匙同card跌落廁所前。。。妳不是開大吧。。。。呵呵呵呵呵~~~

新鮮人 said...

仲臭唔臭呀....



張咭?

yuen luk luk said...

e, 已經冲亁淨架啦!

hana, 唉~~~~

冬冬, 我從來都唔會响公司開大架, 唔夠暢快呀!

新鮮, 你話呢?

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......