Saturday, October 02, 2004

一篇有趣的文章...

這篇文章很有哲理性,但是形容男性, 但我覺得男女也可以呀. 現輯錄一部份:

"你想讀哲學, 不如談場戀愛. 男人在戀愛, 就是經歷 [存在與虛無].

你想成為一個哲學家, 就去結婚. 悲劇已經誕生, 苦難是哲學家思考的必備條件.

你肯生仔的話, 你可以成為一個 [偉大]的哲學家, 因為, 你擁有作品面世, 閣下的悲天憫人,得以一代一代傳下去.

....每個住家男人都是尼采的信徒, 尼采成名作<悲劇的誕生>, 不過是一本書, 你比他更勁, 延續[悲劇的誕生] 成為你的一生......

這篇文章作者是林超榮

我很喜歡第一句戀愛就是經歷 [存在與虛無].

5 comments:

goethe said...

存在與虛無﹖

存在主義哲學家 沙特 既經典。

本書,未認真睇過;不過,沙特一生人都係想講﹕

上帝被尼采 宣判死亡之後,人類自中世紀以黎既信仰,與及人類存在既理據已經幻滅;係上帝死後,一切價值已經變得不可靠,所有事都可以被懷疑。而人,亦只可以活於現代既虛無之中。

(當然,沙特 最後提出既都係「積極」既哲學;佢將 自己既存在主義化成人民主義,強調人為左肯定自己既存在,只有不斷咁以行動黎到證明自己;所以,佢後期對蘇聯好嚮往,好親共)。

講返正題﹕喎幾同意篇文喎﹗不過,個次序可以改改﹕正確小小黎講,一進入戀愛,悲劇就已經誕生呢~

Thomas Lee said...

嘩,好深奧。我是哲學白痴,更是戀愛智障。:-)

San Wen Ji said...

戀愛智障﹖第一次聽。如果這是你真心對自己的批評﹐那麼你絕對是懂得愛。你有沒有看過智障的小朋友﹖他們總是開開心心的﹐很快活似的。只是我們為了他們而擔心而已。

yuen luk luk said...

我幾喜歡哲學, 曾經修讀一些校外課程, 如果我冇記錯, 老師話要明白哲學不雖然睇些難明的哲學書, 反而睇一些相關的小說仲好...

Greenswalker said...

係幾正喎...
剛中完招,好有共鳴。
一向都想學林超榮咁有創意!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......