Sunday, October 17, 2004

電影. 音樂. 書

今日看了電影, 買了2cds, 1 DVD 及4本書.............不是心情不好, 只是在音樂店及書店我是失控的......

電影

想看的電影它不等我了, 只好第二選擇"The Terminal", 也不錯呀! Tom Hanks 的演技極好! 自己不懂分析電影, 只懂好看, 不好看, 喜歡, 不喜歡, 但我亦愛電影. 朋友告訴我, 這一套電影是關於等待, 人生是充滿等待.....

CDs

去了信昌, 一間十分喜歡的音樂店, 每一次去都不會空手而出, 今日買了 1)piano solo 2) piano + cello 3) DVD - Swinging Bach - Live from the Marketplace in Leipzig, 數年前在電視上看到, 極愛, 主要有Bobby McFerrin, 他的聲音配合古典音樂, 極"正"!



竟然全是簡體字, 很抵買, 但多數是繪本配文子....因看太多簡體字會另我頭痛, 仍在努力中:

1. 猫咪建築家 - Mori Hiroshi - A cat of Architect, 一隻猫帶出很多哲理性文字

2. 卡夫卡 - 變形記 - Franz Kafa - The Metamorphosis: 竟然有 繪本

3. 這様"玩"哲學 - Experiences de Philosophie Quotidienne: 原文是法文, 不知有沒有英文版? 上星期在報紙上看到, 心想在香港是買不到的, 竟然給我有緣遇上...

4. 又寂寞又美好 - 幾米

很充實呀!!!

2 comments:

goethe said...

變形記﹖
....好彩係 繪本jak

事關,睇卡先生既書,只有兩種反應。一就係好悶,真係悶到唔知佢做咩;二就係,好沉重,重到唔想再睇。



丫,好耐之前,又係睇衣類 存在主義系作家既書,睇呀 杜斯妥也夫斯基 既地下室手記,又係睇到傻 (成本書不停有條友係度 ee哦哦...唔知佢做咩;相反,佢本 罪與罰,就係沉重到睇左一半冇睇)。

又丫多野...雖則kafka先生 成世人,其實都只係想找尋上帝,想係尼采破壞左基督教之後再嘗試建立自己追尋既基督教倫理。不過,kafka先生最後都搵唔到佢想搵既野囉﹕係佢本書入面,你係淨係會睇到世界係荒謬,冇咩真理;而人生淨係可以用兩個字黎形容﹕虛無。

又再比我丫多野...對衣d ee哦哦小說有興趣既話,卡繆 既 異鄉人 絕對係一個好選擇。而 卡繆 既隔代傳人,(早期既)村上春樹 先生都好好睇。

yuen luk luk said...

Elaine: 剛看了小小這樣"玩"哲學, 暫時來説, 似明似不明...但相信是可以看完這本書, 因不太長, 而且是很短的小故事集合而成, 好容易過的... 對我來說, 看哲學書要很淨的心境及環境才可以入腦.

Goethe: 又要講唔該了, 禮多人不怪嗎...你又幫我解決了一個technical problem, 怪不得我成日開唔倒d message 啦, 原來如此.... 有時想在你的message 留言也開唔倒, ok, 謝!!!

卡繆既異鄉人以前老師亦有介紹過, 在適當時候我會看的....

村上春樹先生的挪威的森林在很久, 很久以前看了, 已經完全忘記, 我看書便是這樣, 只享受過程, 之後會忘記得一乾二淨.

你對哲學真的很有研究哦!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......