Thursday, September 08, 2005

又大意/烏龍了。。。

Andy 問:“Yuen Yuen, how do you know Yo-Yo is coming next year?”

吓, 我是睇你個blog得知的, 怎麼這樣問呀?很奇怪呀,於是再入他個blog check吓啦,唉我攪錯了!

其實係今年, 我又當2005是2006了!

我常常睇錯數字的,除了是電腦白癡之外, 還有數字白癡!

記得,有一次約了你們,明明寫是1:00, 我又看錯了是1:30, 這樣我當然遲到了半小時啦!

真的不能夠這麼不小心! 但有時好像有”DO””暗”眼似的!

7 comments:

San Wen Ji said...

我們今次是十二點四十五分集合啊!嘻嘻!

Ruth Tam said...

Sometimes, even I am very careful, I still have such mistakes.

Hyacinthus said...

friends, have an appointment 1/2 hour ahead adjusted if you have a date with Yuen Yuen. hahahhaa....

Daihung said...

約會﹐還是打個電話確認一次會比搞好。

yuen luk luk said...

E, 哈, 寫中文實冇睇錯啦, 12:45嗎? 準時浦頭!

Ruth, 呢d咪叫做 "鬼暗眼"囉!

風信子, 講都唔信, 我係好準時嫁!

大雄, 我吔呢班比較懶打電話, 喜歡e來e去!

史路比 said...

喂喂~~ 我果朝要係中環上堂喎.. 你地食住等我, 得唔得呀?

San Wen Ji said...

我們可以到中環的。snoopy, 你的課程何時完?請在電郵裏回答。

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......