Sunday, September 18, 2005

南丫島的風車...


那天在南丫島見到了一個風車, 原來是:

【明報專訊】港燈位於南丫島的首台風車已完成機組安裝程序,下周六會開始測試性能,預計明年1月正式投產。風車每年可生產800千瓦電力,相等於250個4人家庭的1年用電量。雖然發電量只佔港燈總發電量的萬分之一,但港燈指因為此舉可節省350噸煤,減少排放溫室氣體,不排除將來會在南丫島再多建一台風車。

4 comments:

梁巔巔 said...

唉, 自從南Y島整咗條好Q粗嘅電纜已經好唔掂! 而家又仲整多嘢風車! 不倫不類, 無眼睇!

P.S. 圓圓, 妳有冇發覺香港 oD建築, 越嚟越 cheap! 完全冇靈魂嘅! Everything just like a shit!

程霜 said...

May be is about time for me to come back!

yuen luk luk said...

哈, 我幾鐘意個風車嫁!

Pema said...

幾靚呀, 風車唔錯呀, 在埃及時也見過一片風車群, 很壯觀 !

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......