Monday, April 18, 2005

意大利音樂...

便是今晚講座的主題!

意大利音樂主要是什麼?? 不是鋼琴音樂, 鋼琴音樂只得一位作曲家: Scarlatti, 並沒有其他了. 意大利音樂主要是歌劇 - opera! 因為意大利人十分喜愛唱歌, 還是solo, 沒有choir的!

對歌劇, 怎樣也沒有興趣, 不懂欣賞! 雖然如此, 對今晚的講座還很投入, 對其它音樂學多一點也好!

3 comments:

史路比 said...

有彈過Scarlatti嗎?

yuen luk luk said...

冇呀, 好彈嗎?

史路比 said...

又係果d玩對位音樂呀,佢同Bach都係為1685年出世架,另外仲有Handel都係1685年出世,hehee.. 我覺得佢地好得意囉..

我以前彈Scarlatti多過Bach,唔..點講呢,佢地既風格好唔同,最記得都係sonata in Eb?(唔記得左)L63/64, 佢既melodic line 比 Bach既 p&f 醒神,唔係平平的,好有節奏感...

哈哈,不過如果你問老師呢,佢梗係鍾愛Bach啦,其實我自己去睇音樂or鍾意d咩音樂,唔係睇佢出唔出名既,係個人既喜愛~

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......