Tuesday, June 19, 2007

便當與工作


便當

病假後的第一天工作,乖乖的自己做了便當帶回公司食,因為還未十分痊癒下,都應該吃些清淡的東西.這是我很喜愛的蕃茄肉碎通粉,其實更愛用牛肉,但有傷口是不能吃呀

工作

心想,病假後第一天應該有”同情分”,不會太忙及OT呀.好在,我也有心理準備,”班友仔”冇人性架!

言中!整個早上不停工作(辛苦的是要踩行油呀),只能吃兩口麵包,食藥!上洗手間也沒有時間,只是起床去過一次直至下午2時.天呀!

我的比當也要差不多2時才有午飯時間,怱怱吃下便算了!

雖然如此,我沒有半句怨言呀,因為,發覺自己真的在工作上成熟了,明白到,在公司裡是沒有什麼人情味的,沒有人會明白你還在生病與否,他們看的只是要完成工作,你回公司嗎,就要做做做!

昨晚,八時才離開公司,一直不停工作了差不多十一小時,講真的,還未痊癒的我,確實有點累及”one one"吓.

5 comments:

新鮮人 said...

做事就喺咁,
好多友仔都唔會理你病好,
最緊要自己睇住,
頂唔順就休一休!  :)

San Wen Ji said...

很有日本味道

史路比 said...

係咁架啦,連發緊燒都要埋頭苦幹,不過人地唔知喎...

Mark Wong said...

有苦真是自己知=_=

yuen luk luk said...

新鮮, 趕起嘢上來, 頂唔順都冇得休呀!

e, 有眼光呀, 個便當袋以前响日本買, 好耐冇用囉!

比比, 咪係囉, 就算佢吔知, 有嘢做上來都唔會理你啦!

mark, 唉, 辛苦咪呻兩句, 繼續做囉, 做嘢就係錦架啦,絕對冇同情分!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......