Wednesday, June 20, 2007

有報告了...

醫生說可以買枝香檳翻屋企慶祝啦!

嘩哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~

良性的,沒有毒呀!嘩哈哈~~~~~~~~~

雖然,事前大家都睇好我應該不是惡性,睇我走得,瞓得,食得...但我真係怕”小氣”呀,就像當初做CT scan時都應該沒有事一樣,結果要捧着大堆底片在中環街頭時那份迷茫,邊行邊喊的情境,我一定會記住呀!

今天,當醫生解釋報告我知時,我的心已經飛咗去維也納了,呵呵~沒有細心聽,到而家睇翻報告,好多醫學名詞,要查吓字典先得!

話雖如此,不是沒有事便不需要再做手術,第二次的手術也是醫生建議要做的,但今次起碼會放心一些,但想起又要捱,真的怕怕呀!

不過,當醫生對我說化驗出的東西時,我百分百肯定做成這個惡果的原因,但為何當初那兩位專科骨科醫生,實牙實齒的否定我的想法呢??反而,我的手術醫生有些小認同我.

遲些我打算寫出發生今次事件的原因,大家可以作為一個警惕,因為很多時掉以輕心,就像我今次這樣,幸運的是良性,不好的變為骨癌,會是多麼,多麼可怕的一件事!

雨過半天清了,財散人安樂!

17 comments:

cm said...

Yeah!那就好了~~~嘩哈哈!

新鮮人 said...

抱住一大畳嘢一個喺街頭,
那種心情真喺好難受!
不過總算雨過天清囉!

恭喜呀! :)

冬冬 said...

YEAH~~~~~~~~~~~~

大大的恭喜呀~~~

而家一天都光晒﹐可以去稔旅行啦﹐呵呵呵~~~

Sally said...

God Bless you! Keep praying. : )

Daihung said...

呼~~~~~~

鬆一口氣哦! :)

San Wen Ji said...

yeah...we go out one day and eat :)

Wo_木土人_od said...

Good to know that... what a relief!
But still need to take care ya!

Haricot 微豆 said...

It must be a great relief to have that uncertainty behind you. Enjoy life and treasure every moment of it :)

dncp said...

好!美麗的人生!恭喜!

Hyacinthus said...

好o野 :)

keng 坑 said...

HAPPY 4 U!

Ruth Tam said...

Have a nice trip! See when we can meet and I lend you the travel books.

yuen luk luk said...

cm, yeah yeah, 也多得你在消失中都會浦吓頭鼓勵, 我唔可以有事架, 仲要飲你果餐呀!嘩哈哈~~~~~~~~~

新鮮, 也算係人生的一個經歷, 不過錦嘅經歷冇好過有囉!
謝謝呀~~

冬冬, 呵呵呵~~~謝謝妳的關心呀! 去旅行囉!

jy, 謝謝妳呀, 我會的!

大雄, "呼~~~~~~" 哈哈~~~~呼得好,鬆哂啦!

e, 當然啦,要好好地聚一聚啦, 做人有時真係好化架!

木木, 係呀, 知道!因為仲有第二次~~~~比第一次大的手術.

微豆, 會的, 我時時都好enjoy life, 連放病假都enjoy 架,唔想攪到咁痛苦錦啦.更會學懂珍惜,平平凡凡,健健康康都不是必然的.

dncp, ”美麗的人生”~~又煲日劇??哈哈,人生應該是美麗的呀, 謝謝!

風子,去玩囉!!!!~~~

keng, 謝謝呀,看見你們的留言,真像網絡上的一家人呀!

yuen luk luk said...

oh ruth, sure we can meet, let us know when you have time, I will meet "bei bei" to eat eat eat ah! I am waiting for your travel tips.

史路比 said...

好嘢~~ 當然要食返幾餐啦!呵呵
要開始刨書啦!^^

Mark Wong said...

Take care of yourself:)

HanaMaru said...

I'm happy for you!
:)

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......