Thursday, June 14, 2007

貴,貴,貴...

知道商務有某大銀行信用咭,可以有半價優惠,當然要去看看啦.

有些失望,不是對書本失望,而是很小書是半價,通常都是八折.加上書的價錢真是越來越貴.

閒閒地一本書都要80元,過100的也很普遍,就算打過八折,我都覺得唔係好值.

自問自己都是一個捨得買書的人,但今次真係很多都要放下,只買了三本.

有兩本旅遊書,十分喜歡,拿起,放下,再拿起,再放下,原因是一本是160幾元,另一本是200幾元....好貴呀!加上,我還未肯定是否100%可以去得成今次的旅行,待報告出後,一是安好的話,我會第一時間去買那兩本書.

還有,有機會的話,要去台灣入貨,買書,香港的書真的貴了很多!

5 comments:

Mark Wong said...

不知道您喜不喜歡看國內的簡體書籍...價錢大約平繁體書一半。有些時候我都會買很多國內翻譯書:)

新鮮人 said...

那些信用咭的優惠都是騙人的,
好多拆扣都只限於一些賣剩庶,
早前又話去豐澤買電器有五拆,
點得廿幾三十件有得拆,
重要喺舊到無輪嗰種,
所以我都唔再相信佢地了!

yuen luk luk said...

mark, 我已經開以有買簡體字書的了, 但可以選擇,當然都係繁體啦, 看簡體字書我不能看滿滿都係字的, 仍然會頭痛呀!

新鮮, 係啦, 佢吔都係想吸引多些顧客, 好似我吔去到書局, 雖然拆扣唔多, 但一場去到, 都會買一兩本先走囉!

Ruth Tam said...

You will be able to go to your trip as planned. Don't worry too much.

yuen luk luk said...

ruth, thanks for your comforting words! It is not safe until I really got my report.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......