Tuesday, June 12, 2007

病假中的娛樂...

很多朋友會問我這個星期在家裡會否很悶??
點解會悶呢??我不知幾享受在家裡呀!
看看,我開了一盒買了很久也沒有砌的拼圖,今次還不砌,就真的對不起自己了.另外,原來收費電視這兩天下午有兩小時我喜愛看的旅遊飲食節目,是Anthony Bourdain,很好看的.還有看書呢...這本The Alchemist,一定會看完啦,那天在商務減價時,也入了一些貨(不過現在的書貴了很多,真的買不落手,這個遲些再講).還有,我在煲”木村”的華麗一族.
就連午睡時間也不多,幸好醫生的藥一點也不眼瞓.
看看,我真的很忙哦!

10 comments:

Mark Wong said...

您好,很久沒見,剛剛在google上搜尋東西時再次回來一年前硬碟經重新整理過後遺失了的這裡......
看了您字裡行間透露您病了,在這裡祝您早日康復,Get Well Soon:)

dncp said...

好好享受這個短假吧!祝你一切安好!

新鮮人 said...

”木村”的華麗一族?
好看嗎?

keng 坑 said...

Alchemist 很好看啦, 以前寫過:
http://kenglobe.blogspot.com/2004/10/alchemist.html#links

我在看他的另一本, Zahir... :P

yuen luk luk said...

mark, 多謝你還記得這個地方! 你仲有寫嗎?? 一陣間過黎探吓你. 我正在康復中, 比預期中好, 也謝謝你們的祝福問候呀!

dncp, 係呀, 病假都好快放完, 出去覆吓診又一日啦, 放病假都好enjoy呀! 也謝謝你的祝福.


新鮮, "華麗一族"普通啦, 主要講家族生意,我都係鐘意木村以前的"小品"形式好看些.

keng,我緊係記得啦, 係你同andy介紹呀, 真係幾好睇. 我之前睇The five people we meet in heaven, 好悶呀!

係呢, 你而家睇緊果本書好唔好睇?? 好睇就要寫啦.

Mark Wong said...

Blogger沒有寫,不過有意轉往到Windows Live Spaces,對我來說比較方便。
早些完全康復吧:)

P.S.
http://mw091280.spaces.live.com

Kancil said...

請多多保重。

yuen luk luk said...

mark, oh, you have a new place, will come to see you.

kancil, thanks.

新鮮人 said...

咁睇黎都喺LV,LG好啲囉! :(

yuen luk luk said...

新鮮,long vacation, love generation?? 哈哈,當然係佢吔好睇好多啦,仲有”HERO”呀,我勁鐘意!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......