Tuesday, May 31, 2005

給媽媽擔心了...

每星期日也會和媽媽通一次電話, 讓她知道自己一切安好, 但這幾天很忙, 完完全全的忘掉了. 今天媽媽打來, 很緊張的問我是不是生病了, 不要隱瞞呀....哈哈, 真的不是呀, 只是忘記了, 不好意思, 累妳擔心了!

其實媽媽很害怕我一個人在香港生病的, 因為她知道我最依賴人的時候就是在生病時… 但其實我因為有人依賴我才會特別依賴, 沒有人也要頂硬上呀! 請放心!

5 comments:

史路比 said...

我都係呀..我最冇殺傷力既時候就係病既時候,所以如果你想要羅我命就要把握機會啦..哈哈哈..機會多的是呢~

Thomas Lee said...

唔好真係整病自己,你依排咁多事要搞!

yuen luk luk said...

史路比, 妳要多注意身體, 不要給人多機會羅妳命先得呀!!

cuckoo, 我都唔係太多嘢攪啫, 不會比自己太忙碌的!

Thomas Lee said...

我衰多口tim,開口中,sorry呀。

yuen luk luk said...

唔該你開口講多些對我有益的東西啦...

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......