Sunday, February 06, 2005

已預約了19/2見醫生, 祝我好運!


7 comments:

Thomas Lee said...

放心,沒事的!

cm said...

唔,不錯!...
是靚仔醫生嗎?...^_^...這樣心情好些,身體都好些呢!

San Wen Ji said...

cm 的好色本性又來了。

yuen luk luk said...

哈... 係女醫生呀, 我已經慢慢轉向睇女醫生了, 這樣我會積極d去睇醫生, 係咪真係有病?

cm said...

Elaine妳實在太了解我啦!...>,<

史路比 said...

要陪妳去嗎?是什麼時間呀?

yuen luk luk said...

史路比謝謝妳呀, 妳有時間就留多些給自己啦, 暫時我還可以一個人應付得來! 到大吉利事有什麼問題才找妳扶持吓呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......