Tuesday, February 15, 2005

難得空閒...

今日是好日子呀, 難得在公司裡有多些空餘時間, 我已做了以下的東西:

1. 在網上換購了堆積已久的積分禮物, 分別是(1)抽濕機 及(2) mini-bike. 我想有很多積分已經給銀行扣除了!

2. 整理一些音樂notes, 及答應史路比的notes, 今晚終於可以fax給她了, 但......喂, 妳的fax機可能沒有紙了...

3. 在blog裡寫多了東西, 也多了點時間看別人的blog. 已慣性地在某幾個blog裡留言, 其他的部落也有到, 不過比較小留言吧了!

但願每個晚上可以有半個小時給自己做小許私人事就真的不錯呀!

10 comments:

cm said...

喂!知道嘛,妳漸漸給人一種瀟灑的感覺,起碼我覺得是,不知何來的感覺.

yuen luk luk said...

喂, 瀟灑的感覺....幾好呀, 但點解這樣講呀?

Thomas Lee said...

係呀,仲好型tim,型得嚟又好真。唔似我咁拖泥帶水!

yuen luk luk said...

相信要經歷了很多無奈的生活才可以瀟灑起來!

Cuckoo: 你也要經歷吓,慢慢你亦唔會拖泥帶水的了.

Thomas Lee said...

你整咩仲滄桑過我,叫易拎丙你嗱!;-P

史路比 said...

嘻嘻,夜晚就係有呢度好!冇野做既時候就好自由...
哎呀!唔好意思呀,朋友尋日fax左十幾頁紙既譜俾我,可能用哂d紙啦... :P

San Wen Ji said...

又關我事?我同意yuen luk luk 的講法。cuckoo, 你也不太明白她的意思了。

老實講,我應該是在你們中經歷最多的一個人。下次如果喝酒就講給你們聽。

yuen luk luk said...

Elaine, 以水代酒得嗎?

cm said...

喂!記得預我喎!是否要先練一下酒量先呢?怕Elaine妳還沒有mood說話時,我已經#*@X,怎麼辦?

San Wen Ji said...

我最多都只是喝兩杯啤酒。

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......