Tuesday, February 22, 2005

Tuesday with Gill (11)

今天對彈琴有些"negative feeings", 每個人彈琴都會有一定的technical limitations, 好懷疑自己是否開始了. 明明在家已經練好的東西, 有時總在老師面前失手, 真的不明白!

Duplets against triplets and then triplet and go back to duplet - 這是 Chopin's nocturne No. 14 的 style. 上星期開始練習, 但老師說這些rhythm 我還未控制得好!

Beethoven's Sonata 有一部份也是這個style, 亦是全曲最難的部份, 若果,可以manage得到, 這曲便OK了. 基本上開頭一部份老師說可以的, 但仍要多練後尾.

開始覺得練習有些辛苦了, 尤其面對一些technique problems, 對着有限的練琴時間, 每天也要和時間競賽, 有時會想, 這樣辛苦是為了什麼????

很矛盾呀, 希望有多些時間練琴, 但也不能常常推掉朋友們的約會, 因為不想自己變得太自敝. 這個星期應該需要多時間練習好那些問題, 但星期天會有一堆朋友到我家, 也不能好好地集中精神了!! 有些身不尤己!

老師的advise是 "be patience", 不可以太急呀, 但我真是一個沒有耐性的人呀!

5 comments:

史路比 said...

唔係啦,你考試都好定檔呀!唔... 唔好咁緊張啦,老實講,pianist都唔論到妳同我做架啦... 只係,我地仲可以彈深既野,彈到幾多咪幾多囉...

e.. 妳都好快喎,都差唔多練完lu..我仲未揀好呢~

辛苦為咩呀?當妳彈到一d野既時候,就會好開心架啦!妳要努力呀!^^

yuen luk luk said...

唉, 我成日话自己好飄忽, 都唔知幾時彈得好, 幾時唔好! 好似好難控制, 但我相信老師講得對, 係concentration的問題! 响人面前,比較難集中!

其實我都唔知會用什麼來考試, 如果用之前練咗果D的話, 這樣只剩Beethoven, 但照情況看, 可能唔用果D而用我現在練緊些, 不過要看我進度如何!

為什麼妳揀咁耐呀, 可否用以前那些?

Andy said...

I gave up playing violin on a regular basis due to technical problems encountered. I know I won't be able to make it to a professional violinist. And I didn't feel good about it. Then I turned to appreciate music and only played occasionally for friends.

yuen luk luk said...

Andy, it's good that you enjoy playing for your friends, I can't do it well if I know somebody is listening to me!!!

I believe you have much more spare time for yourself now since you gave up volin.

By the way, I want to learn cello once I have time but just for fun only.

史路比 said...

要揀4首different style既pieces嘛, 老師想我用黎考埋guildhall,咁我只有一隻可以用返,就係schubert囉,但朋友話好聽係好聽,但好難master(我都覺得某d部份係架),而且好難有高分,有d猶豫添,mozart叫做彈完一次,未熟喎..未去買jazz既書,想彈一首(make it different style ma)...

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......