Wednesday, January 26, 2005

BBC

這不是英國的電視台而是:

B - Bach's 48 Preludes & Fugues
B - Beethoven's 32 sonatas
C - Chopin's Etudes (Studies)

要成為一位pianist, 必須先彈懂以上的東西.

我只開始了兩個B, 但還不是彈了很多, 至於C - 從未開始 - 漫漫長路在我面前!!

7 comments:

史路比 said...

哈哈哈.. 有這麼一個例嗎?

yuen luk luk said...

OH, 係上一堂Professor講的, 我都覺得幾有趣 咪記低囉! 另外, 佢仲介紹有一本書好正的, 叫On Piano Playing - author 係? Sandor.

史路比 said...

係"何生"教嗎? 唔..又豈止咁少呢..

yuen luk luk said...

就係佢啦, 不過佢真係有料的, 我同老師說起, 他好像也知道這個人!

史路比 said...

我淨係知佢係第一個係Kingston任教既中國人...
阿梁生成日都提起佢,不過,跟佢學琴既人,要先跟佢老婆學先..
&我對佢既咩咩有d咩咩..got it?

史路比 said...

我有朋友跟佢學,佢係理論派...
其實依家比較top既有上次去聽個幾個&馬聰都唔錯...

yuen luk luk said...

我對佢既咩咩有d咩咩..got it? - 明啦!

其實依家比較top既有上次去聽個幾個&馬聰都唔錯... - mug黎嫁?

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......