Monday, January 10, 2005

愛, 很簡單...

今晚在收音機上聽到張學友唱, 很好聽, 在那一刻有些感動位.....好, 一定要尋找這首歌把它收錄在我的MP3機上.

***************

後記: 終於把張學友這隻live演唱會放在MP3機上了, 整隻CD他都是唱別人的歌, 很好聽的! 再次唔該missing.CM105, 雖然我都是開不到你的file, 浪費了你的時間, 但, 又係果句, 朋友對我好, 我會好好記住的!

11 comments:

cm said...

我有這首歌,妳可以到我的 profile 找到我的 email,若妳的 email box 夠大,我可以 email 給妳,我最鐘意他唱楊奷華的 "小城大事".

yuen luk luk said...

嘩, 真的嗎?? 但我找不到你的email, 可否 e 給我?? my email: kerwood01@netvigator.com. 唔該哂!

另外, 多謝你的連結呀!

cm said...
This comment has been removed by a blog administrator.
cm said...

由於首歌太大,寄了才知道失敗,所以把歌打散了,希望妳可以把它解壓啦!有問題再找我吧!

yuen luk luk said...

Hei CM105, 收到電郵, 已作回覆! check email啦, 謝謝! 無言感激....

Thomas Lee said...

是的,很好聽。等,追,First of May,愛我別走,愛如潮水...
當然還有,愛很簡單... (人往往把這它弄得很複雜)

史路比 said...

嘩~~ 有等,愛如潮水,愛很簡單(係唔係有隻台灣歌都係同名架?)

我又去買番隻先..不過,我都未買mp3... :(

yuen luk luk said...

愛,很簡單, 係台灣歌, 陶喆唱的.

張學友呢隻cd真係值得買呀, 我等佢出DVD.

PK_ said...

"小城大事"發揮得最好,好過千樺果隻好多倍,編曲都改埋,學友又唱得好處理得好.


千樺個版編曲同旋律意景唔夠夾,唱又差,浪費左個旋律.

dvd/vcd要三個月後先出,據聞.

PK_ said...

喜歡"愛很簡單"的話,也不要錯過陶吉吉的"流砂",可能會覺得仲正!

yuen luk luk said...

我已有齊差不多陶吉吉的所有CD, "流砂" - 當然正啦!

另外, 愛, 很簡單的demo版, 係唱英文都好好聽!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......