Wednesday, January 05, 2005

考試樂章...

今年考試的樂章還未十分確定, 但也差不多時候要選擇的了...

Bach 是一定要彈的, 老師說是 French Suites, 若不是便應該又是 Preludes & Fugues. 自己未曾彈過French Suites, 但彈Bach , 我是有信心的!

另外便是 Beethoven Sonatas, 自己最初選擇了 D major Op. 14, 但現在想改為 F minor Op. 2, 好像喜歡這一首多一點. 相信老師會由我自己選擇的.... 真的要諗諗....

最後, 可能會彈一首 contemporary....舊年彈Jazz.....覺得幾喜歡亦可以控制之內, 今年便要等老師決定.

感覺到壓力越來越近了.....

2 comments:

kunolam said...

話時話,你係咪諗住今年考DipABRSM或ATCL?我兩邊都check唔到有French Suite可以揀o番。

yuen luk luk said...

兩個都唔係, 我係考Guildhall Music School, 响香港比較冷門的. 有冇意見比我?

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......