Wednesday, January 12, 2005

病向淺中醫....


今天乖乖的看了醫生, 不是感冒, 是上呼吸道感染, 留在家中吃藥, 睡覺, 簡直是昏迷了! Posted by Hello

16 comments:

San Wen Ji said...

waaa...so much medicine...

Thomas Lee said...

你嘅病都幾嚴重喎,係唔係好辛苦呀?聽日唔好返工啦!
你 今 次 真 係 要 早 啲 瞓 啦

cm said...

食藥是重要,但是休息才是最重要啊!...zzZZ :~)

Andy said...

You always get this kind of doctors - giving you every kind of medicine - what we called "ring fence" approach. No matter what symptoms you got, they always give these medicine, and ask you to rest and drink more water.

Ex-rector of Chinese University School of Medicine said HK doctors only look at the monitor when they see patients, not look at the patients. How true!

Well, take some rest and drink more water then. :)

San Wen Ji said...

所以我主張看中醫,他們真的在看你的病,問很多的問題,而且著你不要回去再看他。因為他相信他給的藥能醫好你的病。

yuen luk luk, 看看我上次告訴你的中醫,他很好的。

Thomas Lee said...

單是吃藥也吃飽!

yuen luk luk said...

OH, 確係好多藥, 本來冇咳水的, 只有藥丸. 雖然比較眼瞓,但我寧願要咳水, 吞藥丸都吞到傻!

你吔唔寫咁多嘢, 我就可以早d 瞓啦!, 習慣看一看你們先瞓呀!

在外國是冇錦多藥嫁, 傷風根本唔會比藥你食, 只叫你飲水, 瞓覺啦!

以我的性格, 我只會食 2, 3次藥我就會唔食了! 食咗藥混混沌沌同病差不多!

yuen luk luk said...

差d 灟了....Elaine, 我都想睇中醫, 得閒 e 過地址比我呀, 唔該! 唔急的!

Daihung said...

怎麼個個都病了?

請多加保重身體。

冬冬 said...

有沒有打針? 要保重啊!!

cm said...

到底是不是網上交叉感染?名叫 "部落感"?

天氣冷了,大家還是不要太夜上網啊!....*~*

史路比 said...

圓圓~
妳好d未呀? 最近係唔係少左去做運動呢? 要好好咁保重呀!
哈哈... 我都有5包藥丸喎,全部都話會導致昏睡的zzZZZ
奇怪呢,屋企睇唔到妳個blog寫咩,但係得妳一個係咁咋... -_-?"

hehe... 妳睇下幾多人關心妳呢!^^

tungpo said...

我都很久沒看西醫了。感冒,吃中藥的確比西藥好,至少不會經常昏睡。

yuen luk luk said...

史路比, 我都唔知点解妳會睇唔倒我個blog, 我係IT 白癡呀! 我真係小做咗運動呀! 妳都要好好保重呀!

Thomas Lee said...

圓圓,今天好些嗎?明天會再冷,要加倍小心身體。

要實施Blog上宵禁嗎?

yuen luk luk said...

Cuckoo, 喂你都好夜哦, 你要早起身, 我唔駛. 早上清涼, 都要加衣呀!

我今日好d啦, 仲有返工, 做到隻嘢錦!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......