Saturday, January 08, 2005


Time to tune up! Posted by Hello

3 comments:

史路比 said...

you bought this piano more than 1 year la, can u feel/tell any difference when compared with the old one? for me, i still think zimmerman is better than pleyel.. i can tell, honestly!! ^^ but no money la.. hahaha...

史路比 said...

ar.. forgot to ask you, have u asked ms.chan to arrange a good one to tune it ar?

yuen luk luk said...

係呀, 已經過咗一年啦, 呢部當然比我舊的好啦, 舊的touching太鬆了. 其實我覺得我部琴同妳果部都差不多啦, 我部琴唯一覺得唔好就是高音有部份key個tone比較弱小小, 其他都很好.

我冇叫陳小姐揾好師傅tune琴呀, 因為這樣好似會我覺得其他幫我tune得唔好,費時其他師傅仔冇好日子過啦, 不過不失就算了, 或者遲些會揾林生跟一跟啦!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......