Wednesday, July 06, 2005

因果帶領...

不知道這個題目是否合乎我想表達的意思........ 我感受到, 生活上很多東西, 每做一件事情, 每遇見一個人, 他們可能是黙黙的帶領着另一件事情的發生....因為在我身上很多時候也是這樣運作呀!

在看"Follow my Heart", 作者提到與我所想的很相似, 很喜歡他這樣寫:

"Start anywhere you can. Give your best shot to whatever is in front of you, and opportunity will begin to find you. It's called developing a reputation. It's called "one thing leads to another"


8 comments:

San Wen Ji said...

我知道你所想﹐因為我也這樣想的。

yuen luk luk said...

好呀, 有人共鳴! 其實我們的想法是真實存在呀!

Sally said...

Have you read 5 people you meet in heaven?

yuen luk luk said...

not yet, is the same author of the book "Tuesday with Morrie"?

worth reading?

keng 坑 said...

是的, 所以過去的事別去反悔, 總有它的存在原因.

San Wen Ji said...

多次想買5 people you meet in heaven這書,但都沒有成事。現在我更加不需要買,因為我不需要書裏內容的提醒,我想我已經做到了。

yuen luk luk said...

沒有呀, 好像做事已不會後悔了, 成年人嗎!

Ruth Tam said...

Good that you don't have things you regret. When I make decision, I always consider will I regret in the future given my current situation and information available.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......