Wednesday, July 13, 2005

喇唦 + 紅棗糕



午飯和朋友做生日, 簡簡單單的一個午餐, 吃我喜愛的喇唦(雖然我的皮膚很敏感, 應該不適合食, 但也忍不住了!)

最大驚喜是那些 紅棗糕, 是第一次食, 很好味, 也很特別, 唔, 有時間自己也可以試試做做!

6 comments:

史路比 said...

嘩~~娶妳做老婆都唔錯喎...hehe..^^

yuen luk luk said...

史路比, 太過獎了, 有冇聽過叫好不叫座呀??

Kancil said...

在"槟城"我们称喇唦为咖哩面. 道地的喇唦是酸的.

史路比 said...

係佢地唔識欣賞姐..寶藏係要有心人同識寶既人去發掘架..可惜,識/惜寶既人始終唔多,唔係妳既問題,係佢地既問題..

Ruth Tam said...

Always envy you can cook and eat.

yuen luk luk said...

kancil, 相信你們那裡會好吃些, 酸酸的會更不錯!

Snoopy, 謝謝, 我從來沒有懷疑自己有問題, 只是我學懂了接受命運的安排!

Ruth, haha, you can like me one day if you don't dance anymore!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......