Sunday, July 17, 2005

就是他們了....



8 comments:

Anonymous said...

哎呀..妳妳妳出賣左我呀!! ><...

yuen luk luk said...

都睇唔倒, 冇緊要啦, 其實好多人都知我吔點樣嫁啦...

冬冬 said...

嘩!!!! O_O

Andy said...

who is who?

Anonymous said...

夏天咁熱, 邊鬼個著黑色衫丫? :)

冬冬 said...

做得好呀﹐遮住對手臂先唔會被曬黑! 呵呵~

HanaMaru said...

以我的聰明同智慧,我想黑色衫的是snoopy也!
:P

史路比 said...

圓圓: 係姐,寧俾人知都唔好俾人見嘛,要留番少少既神秘感先得呀! :)

大雄: 係呢?唔知邊鬼個黑衣人呢? ^^

冬冬: yeah! g me 5!! hoho~ ^^

Hana: 妳實在係有聰明兼有智慧,咁多提示妳都估到,抵讚啦!哈哈!^^

點解我好似當左呢度係自己既地盤既?!hehe.. 唔好意思呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......