Sunday, July 24, 2005

書展...






講真的, 沒有驚喜!

預期中的擠擁!

不喜歡它的書種, 太多流行文化, 我覺得是一些沒有質素的書籍, 可能自己沒有心機去發掘吧. 新書不見得很平, 也沒有太多選擇, 反而見到很多倉底貨!

另我有點驚喜的是簡體字書, 多一些我喜歡的書, 價錢當然非常吸引, 所以比例上是買簡體字書多了! (明天會把我買的書post上blog)

明年放棄行書展了!

p.s. 那碗是我喜愛的魚肉碗仔翅, 朋友不好這些東西, 我只好自己坐在地上食囉!

6 comments:

San Wen Ji said...

簡體字書,有幾多折呀?

Ruth Tam said...

Don't really like simplified Chinese books. Not that I can't understand but it takes more efford to read.

史路比 said...

朋友幫我買左一set mcmug 既簡體字書呀,我諗好抵睇囉..

yuen luk luk said...

簡體字書都是廿幾三十完一本, 有些8折, 9折, 就算唔折都抵, 有兩本簡體字書只是廿多元, 但繁體字要超過100元呀! 所以慢慢睇也要學睇簡體字呀!

Ruth,我一年前只識打幾隻中文字, 睇小小簡體字, 現在好了很多啦, 妳也可以試試睇呀!

San Wen Ji said...

網上書店的簡體字書有九折﹐臺版有八折。

yuen luk luk said...

其實可能會平過書展呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......