Tuesday, August 16, 2005

變態。。。

在我生命裡碰到變態人也有很多次。。。

今天的,算是初級程度。。。坐地鐵時,坐下已經留意到我的隔離位那位“呀叔”有很多小動作, 但心想我們隔了一個空位, 應該不大問題的。 我便如常的低着頭看書,到了終站的時候,我因為想看完那一段才起來離開車廂,當我抬起頭的時候, 發覺那位“呀叔”已經打則身面向着我坐,眼定定的望著我, 嘩,嚇了我一小跳,望什麼呀, 我由頭到腳也沒有什麼好看的呀!


那時車廂的人也走得八八九九,當然一個箭步即走啦!

這只是一個小兒科的變態級數, 如果10級是最高級的話, 我便曾遇上一次10級的變態驚嚇,很驚嚇, 我害怕了兩個星期才冇事!

13 comments:

Wo_木土人_od said...

唔好看書看得太入神...要提高警覺.

Hyacinthus said...

已經好耐無碰過變態人,最近卻反而碰過一個,由上車望到落車,佢知我知道的,好在唔係色迷迷,下次唔會一個人坐車尾啦!

Carrie said...

我時常在車上看書看得入神,甚至連身邊出現了古怪的人也不為意。0_0

謝謝你的介紹!我最近幾星期都睡得不好,我想我會試試,只是擔心杞子會令我流鼻血。

Andy said...

This is so scary!

yuen luk luk said...

身邊會隨時出現高低不同的變態人魔, 大家也要小心!

Andy, 雖然你係男仔, 也要小心哦!

Andy said...

我係男人lor, no need to worry!

HanaMaru said...

男人也應該小心也,因爲可能你遇上的變態佬是雙性戀的呢?

Thomas Lee said...

哎呀!

史路比 said...

唉..可憐的我,由細見到大..男人好可怕呀!!>_<

Daihung said...

妳可以安慰自己:看靚女都是男人的天性。

不過,不能看書太入神啦!耳聽八方,眼看四周。

Sally said...

When I swam two or three weeks ago in one morning, I was being sexually harrassed in the pool
twice by the same hand! So, I yelled at the guy who is around 20, and
all the pool people and officers heard me yelling. I was brave enough
to shout in the middle of the pool (Imgaine it was the big pool, and
there were a medium pool, a training pool, a small pool and a diving
pool nearby and all the people were looking at me because I shouted so
loud, ) and then the lifeguards and officers called the police. We
ended up in the police station for 3 hours to make a record. Finally I
decided not to sue him as his mother was notified.

yuen luk luk said...

大雄, 我估變態人不理你係靚定唔靚, 但求就手囉! 外國還比香港多, 你因住呀....哈哈..

JY, you are so brave!

史路比 said...

我上次都好勇架!我都幾大聲(自己覺得)話佢:你係度做咩呀!不過呢..佢咋瞓呀!豈有此理!! >_<"

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......