Saturday, August 06, 2005

鰂魚南瓜西思骨湯...

現在煲緊這個湯!

為了要做湯及住家飯, 便要花上差不多半日時間上街市, 買回家, 洗洗,切切....是浪費時間的, 但我也樂於這樣做!

接著便要開始練琴了, 在假期裡一定要放多些時間在練琴上, 現在已是八月過了一星期, 數數手指.....唉, 心寒的感覺!

也要跑跑步哦!

真正可以休息的時間應該在晚上吧, 這兩晚想懶散地坐在"梳化"上看電視!

期望在十月後會多點真正休息的時間!

8 comments:

San Wen Ji said...

湯,一定很甜,很多材料呢!

Sally said...

I am an idiot in cooking! Envy you. Hope to try your soup some time!!! yummy.

Ruth Tam said...

You need to be in a good mood to do home cooking. That's a real luxury. Good to know that you both are happy.

yuen luk luk said...

SWJ, 係呀, 我煲湯不喜歡加鹽, 多些料己經很夠味!

Sally, 我都係idiot 呀, 不過要食, 冇辦法啦!

Maggie,白灼蝦係我最鐘意食蝦的煮法!

Ruth, 係呀, 要有mood先可以煮嫁, 我又鐘意去買食物呢!

史路比 said...

嘩~~一定係好好味架啦!!^^b

我諗我要搬出黎先可以自己煮野食啦..出年啦..好快啦..呵呵!!

yuen luk luk said...

出年妳自己搬出黎住還是和Annie呀?

Kancil said...

那是什么汤, 听起来很美味.

史路比 said...

我都係想自己一個人住,要學習過下獨居老人的生活啦..同埋,我習慣左自閉..Annie 話咁唔好,到時先諗啦..

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......